Monday, October 18, 2010

kim acaba ?

Şu dünyada en çok sevdiğin  kişilerden biri kim diye sorsalar ve hadi anlat bize onu deseler, derim ki isim vermem ama buyurun dinleyin…


Sabah güneşi gibi parlar, güneşi kıskandırırdı…Şen kahkahalarıyla ölüyü güldürür…Güzelliğiyle başları döndürür…Sinirliyken bakışlarıyla adamı öldürürdü…


Yaşlıyken bile güzeldi…bazısına hayat cömert davranır güzelliği dağıtırken…o da onlardan biriydi…yalnız hayat bir adaletsizlik daha yapmıştı …içi, dışından da güzeldi…o yüreği bu dünyaya geldiği günkü kadar temiz,güzel ve sevgi doluydu…nasıl geldiyse, öyle gitmişti anlayacağınız…


Bir kere babamla bir konuşmalarına şahit olmuştum…atlardan bahsediyorlardı…atları ne kadar çok sevdiğini ve belki Ankara’daki çiftliğe birkaç tane at alacağından bahsediyordu…ama bu isteğini yerine getirmek bir türlü nasip olmadı…yalnız,
Kader  kendisini affettirmek için olacak ki, ona atlı bir yar nasip etmişti…ve hep şöyle derdi.. "ben hep bir at istedim, ama Allah bana üzerinde süvarisiyle beraber olanından verdi"




Şimdi sevmesin, beni de çok severdi…

1 comment: